divendres, 13 de gener del 2012

Dóna sang!

Benvolguts co-aprenents:

Han fet una crida molt urgent relacionada amb la necessitat de sang en els hospitals. Només en tenen per a quatre dies màxim!!!!!

Vos adjunte la pàgina on trobareu els diferents punts de la Comunitat Valenciana on podeu anar a donar sang:
http://centro-transfusion.san.gva.es/

Estaran des de les 17h fins a les 20,30h en Alcoi, Alacant, Benimamet, Benimuslem, Benlloch, Buñol, Castelló de La Plana, Elx, Elda, Font de la Figuera, Ibi, Picassent, Qautretonda, Sagunt, Sant Joan d'Alacant, Sedaví, Silla i a València.

Tots hem passat o passarem per un quiròfan algun dia, i la sang que ens donen prové de la generositat dels demés. Siguem generosos també, per favor!!!!!

Una abraçada i gràcies!!!!

4 comentaris:

  1. Ya está colgat al meu Facebook, jo aniré!!!!!!!

    Ja he visto on está a València. Aniré de segur que aniré!

    Besets!

    Maite

    ResponElimina
  2. Jo tinc un dubte, si has passat per la "enfermetat del beso" (segons el metges mononucleosis infecciosa) puc donar sang?? es que em van dir que no ho podria fer mai...

    Per altre lloc hui he anat a vore l'esposició que ens vas recomanar, una passada poder vore el cos humà d'una forma tan normal sense arribar a pensar en que son persones de veritat que han donat el seu cos.

    ResponElimina
  3. David, crec que després de sis mesos ja pots anar a donar sang. Vaig anar ahir amb Maite i en el qüestionari no especificaven quines enfermetats infeccioses t'exclouen de la donació. El metge és l'encarregat de prendre eixa decisió. Anima't i ves, i així eixiràs de dubtes!

    M'alegra saber que has gaudit de l'exposició sobre el cos humà. Crec que per a la gent que treballeu amb el cos és molt important visualitzar com és per dins. És molt "xula"...

    El degà de la facultat li ha dit a Maite que es pot reunir amb nosaltres dilluns 23 a les 13h. Com ho tens?

    Una abraçada David!

    ResponElimina
  4. Ho tinc de categoria, ja em direu on quedem per que jo de INEF i magisteri no m'he mogut mai.

    Que guai poder fer el proyecte!!!!!

    ResponElimina